- Управление4.0
- Надежность4.0
- Комфорт4.0
- Цена4.0
- Дизайн4.0
качество материалов
качество материалов
Со временем стала появляться ржавчина на некоторых элементах кузова. Пару раз полностью перебрасывал подвеску. В тянучке Мерседес-Бенз 609 имеет склонность к перегреву.
Почти двадцатилетний Mercedes-Benz 609 служит мне верой и правдой уже коло 7 лет. Все это время машина проработала развозчиком молочных продуктов со склада по торговым точкам. Довольно динамичный и быстрый бусик. Машина не очень любит городскую тянучку, но хорошо ведет себя на открытых участках дороги и на трассе, где можно поддать жару и ехать по прямой с высокой скоростью. Подвеска средней жесткости. Салон удобный, но не вызывает чувства полного комфорта. В управлении очень простой и удобный. Машина отличается высокой надежностью двигателя.
дизайн кузова, качество материалов
стоимость обслуживания
Пригнав авто для себе, вигляд вогонь, чорний амг диски, повна шкіра, амг пакет. Все було добре. Поки не прогорів поршень, в Німеччині добре давали, я думав форсунками обійдусь, а попав на капремонт мотора. Всі боялись роботи om651, думали, що вкладиши провернуті. Поки не найшов одного майстра, поміняв все що потрібно, розхідники всі, вкладиши і тд. ГОЛОВНЕ: якщо робите мотор ом651, міняйте відразу масляний насос і ставте заглушку масляного насоса!!! не жалійте грошей, зробив і слава богу їздить мерс по цей день, вже після мене декілька власників, нещодавно бачив, казали питань до машини немає! також було питання, руль почав важче крутитись, недомайстри зразу, міняти насос гідрача і тд. Але проблема виявилась в датчику рульової рейки, датчик новий 400 уо, купили на розборці за 100, і все ок. Машина топ, але рекомендую на фулі авто, вони мають вигляд, а не на галогенках і стандартній комплектації, якщо нехватає грошей візбміть щось інше . Бо цю машину точно не можна на останні гроші брати, дуже дорога в обслуговуванні, бо платиш за Сшку, а обслуга така ж як в Ешки Коробка для мене була 7г тронік тупа, умовно дсг в пасатів швидше реагує. Дав в пол, секунду дві і тоді іде.